Szeretnénk értesíteni, hogy 2025 március 24-28. között ügyfélszolgálati csapatunk tagjai fontos továbbképzésen vesznek részt, amelynek célja a szolgáltatásaink minőségének folyamatos fejlesztése és az Ön igényeinek még jobb kiszolgálása.
A képzés időtartama alatt telefonos elérhetőségünk korlátozottan lesz elérhető. Ezért erre az időszakra kérjük, hogy keresztül a ticket rendszerünket jelezze be ügyeit vagy kérdéseit , amelyre a lehető legrövidebb időn belül válaszolni fogunk. A ticket rendszer használatával biztosíthatja, hogy minden kérése pontosan nyomon követhető és semmi sem marad figyelmen kívül.
Hogyan nyújthat be egy támogatási kérést?
- Lépjen be honlapunkra válaszza a kapcsolat menüpontot, vagy indítson a Ticket küldése - Infotechna Ltd. likről
- Töltse ki az űrlapot, és küldje el ügyét.
- E-mailben értesítést kap a bejelentkezett kérésről, valamint folyamatosan frissítjük Önt a folyamat állapotáról.
Köszönjük megértését és türelmét, míg csapatunk új ismeretekkel és képességekkel gazdagodik. Célunk az, hogy a képzés után még magasabb színvonalú szolgáltatást nyújtsunk Önnek.
Amennyiben bármilyen kérdése merülne fel a fentiekkel kapcsolatban, ne habozzon fordulni hozzánk e-mailben vagy a ticket rendszeren keresztül.
Üdvözlettel,
Infotechna Kft - Ügyfélszolgálat